Bloggen om mitt liv med olika diagnoser och psykisk ohälsa samt kronisk värk med mera
Veckohandling på ICA och sedan var vi på Dollarstore, denna bukett köpte jag på ICA.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar